klachten:
Met ingang van 1 september 2021 moeten alle zorgverleners in Nederland voldoen aan eisen die in het kader van de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz) worden gesteld. Ook mijn praktijk voldoet aan deze eisen.
Ik neem jou en jouw hulpvraag altijd serieus. Toch kan het voorkomen dat je als cliënt van mijn praktijk een klacht hebt over de geboden zorg. Mijn voorkeur gaat er naar uit dat je deze klacht eerst met mij bespreekt. We kijken dan hoe we hier samen uit kunnen komen. Mocht je dat om welke reden niet prettig vinden, dan bied ik je aan om gratis gebruik te maken van een onafhankelijke klachtenfunctionaris.
geschilleninstantie
Ook kun je je wenden tot de onafhankelijke en door het ministerie van VWS erkende geschilleninstantie waarbij ik ben aangesloten. Met ingang van
20-09-2021 is mijn praktijk bij een erkende geschilleninstantie aangesloten. Meer informatie vind je via de website van het
NIBIG.
contact
Wanneer je een klacht hebt, kun je contact opnemen met het NIBIG via
klachten@nibig.nl. Zij zullen je informeren over de mogelijkheden en eventuele verdere procedure.